Novi Sad
24.01.2011.
19:20 > 07:10
Radiju 021 nastavljaju da se javljaju slušaoci iz različitih delova grada koji se žale na loše grejanje.
  • 12.01.2014 19:11
    nikita
    poziv za unistitelje radijatora i radijatorskih ventila
  • Promrzle bebe

    10.10.2013 16:38
    Kako vas nije sramota da uzimate novac a da nepustate grejanje i kad palanirate da prestanete sa potkradanjem Gradjana Novog Sada ?!
    TOPLANA = LOPOVI
  • sisica

    31.08.2012 18:47
    grejanje
    hladni radijatori osvajaju ceo svet
  • zimogrozljiv

    25.02.2011 07:14
    lupate
    ti danijele , kad si kretao na godisnji odmor, trebao si da zavrnes radijatore a ne da bacas tu energiju kad nema nikog u stanu. Toliko o tvojoj energetskoj kulturi i ne lupaj vise
  • @ Peroni

    28.01.2011 18:26
    Gde da nadjes odluku!
    Imas odluku Vazecu na sajtu toplane!
  • milos

    28.01.2011 12:43
    grejanje katastrofa
    ovakvo ponasanje toplana je malo reci katastrofa.Nalazim se u Bajinoj Basti gde je ceo grad ogorcen na tzv.grejanje 15 do 16 stepeni maksimalno i non stop kvarovi tako da bar 10 dana uopste nisu grejali stanove.Poslali smo im ispred zgrade zahtev za umanjenje cene grejanja koje su inace poskupeli tako da je najskuplje u Srbiji.Pozdravljam sve koji se bune jer je u pitanju prevara gradjana od strane ljudi na polozajima...
  • Dejan

    26.01.2011 17:53
    Ne placajte grejanje
    Pozivam sve novosadjane da neplate grejanje za ovaj mesec
  • peroni

    26.01.2011 13:12
    Gde je tekst gradske odluke?
    Gde se može pronaći tekst ove odluke? Treba je proučiti i videti da li je obaveza Toplane da isporučuje toplotu vezana za neku satnicu. Ukoliko je navedeno da je to (recimo) od 7 do 21 treba pismeno tražiti merenje u jutarnjim satima, kada je ta temperatura uvek niža. Toplana praktikuje merenje u vremenu oko ručka kada je skoro svuda dostignuta "famozna" granica od 19 stepeni. Ukoliko odbiju ostaje pisani dokument i činjenica da nas potkradaju nekoliko sati dnevno, što je osnova za dobijanje nekog budućeg spora zpog neplaćanja.
  • Mita moler

    25.01.2011 22:39
    Špaklu u šake
    Ovu zimu nekako pregurati a na proleće špakle u šake i postavljaj demit fasadu (stiropor i još ponešto) jerbo od toplane nema vajde, kao što nema od Rodnija, Dela, ujka Alberta, Trigera, Denzela i ostalih luzera iz "Ragine glave".
  • O.J

    25.01.2011 19:40
    stvarno sramota
    Nemoj da brines,mnogi gradjani se sigurno javljaju,jer je grejanje jako lose,uvece zima,radijatori nisu cak ni mlaki...pa jer to toplana jer se to zove grejanje...ma podhitno novi izbori!
  • G

    25.01.2011 17:22
    Lično mi je fasinantno da skoro svi komentatori spadaju upravo u tih marginalnih 3.5% građana koji imaju problem, dok preostalih 96.5% građana nikako nema da se jave.
  • mile

    25.01.2011 17:08
    BOJKOT
    Ajd da vidimo ko sve neće platiti grejanje ovaj mesec. Javite se!Pokažimo bar jednom složnost. Ne vidim drugi način građanske neposlušnosti osim ove.Nije bitno više ko je za koga, provereno su svi isti smradovi.
    Jel može neko da pojasni priču o koferčetu na granici.
  • DD

    25.01.2011 16:58
    Sramota
    Zaista sramota!!!!! U stanovima prehladno, a cene grejanja astronomske!!! A laz je da se svi isto grejemo, neki od vrucine otvaraju prozore usred zime!!!!Gospodo, necete vise dobiti moj glas!!!!
  • Lucia

    25.01.2011 16:05
    Sram ih bilo!
    Nikada jos, ni u vreme cuvenih restrikcija struje, nije bilo u stanu ovako hladno. Tacno je da je tzv. zona komfora temperatura prostora od 18 -21 stepen, ali to vazi za radna mesta gde ljudi rade fizicki posao. Sta cemo sa starcima i malom decom? Sta sa bolesnicima? Sram bilo ovu gradsku vlast. A cini se da Toplana ima i neke "povlascene" zgrade, gde se drze otvoreni prozori od vrucine.
  • Aleksandar

    25.01.2011 15:28
    Teorija zavere
    Posto citam da sugradjanka (@Novosadjanka2) misli da ove komentare pisu gradjani koji hoce da kompromituju vlast, odnosno da su to citaoci i slusaoci koji su opredeljeni za opozicione stranke.
    Porucio bih sugradjanki da se mane teorija zavere i da uziva u toplim radijatorima, a moze da poseti nekog u delovima grada gde je grejanje ocajno, pa da se uveri da nema nikakve teorije zavere.
    Duboko cu razmisliti ko ce dobiti moj glas i glasove moje porodice mada vec 10 godina glasamo za sadasnju vlast (DS).
    Ovakve se stvari ne zaboravljaju tako lako.
    S'postovanjem
  • Ocajna majka

    25.01.2011 14:18
    Koga oni...
    Imam malu bebu, danima bezuspesno pokusavam da dobijem toplanu i juce sam je najzad dobila, zena na telefonu me je prvo uporno pokusavala smirenim glasom ubediti da je za slabo grejanja u mom stanu i ulazu kriva podstanica a ne Toplana pa kad je najzad cula sta joj govorim da je ceo ulaz hladan, uzela je moje podatke ali nije mogla da kaze kad ce radnici doci da izvide hladnocu, medjutim, pola sata kasnije ja sam primetila da se stan zagrejao, proradio je i radijator koji ej prethodnih 10 dana bio skoro potpuno hladan a i preostali koji su bili polutopli naglo se upalio... Ne mogu da verujem da je to slucajnost a ni u to da je ta zena interevenisala i da su odvrnuli radijator teledirigovano... o cemu se radi, zna li neko?
  • wqe

    25.01.2011 14:12
    qwe
    sta se vise svadjate oko svega koji moj
  • Srki

    25.01.2011 12:47
    @Novosadjanka 2
    Ja nisam uopšte u politici, ne branim nikoga, naročito toplanu sa dobrim delom neradnika. Ja sam samo izneo činjenice, a vi ih ne morate uvažiti. Nije isključeno da ima pojedinačnih slučajeva lošeg grejanja, a moguće je da većinu komentara piše politička opozicija da kompromituje vlast.Ne podržavam ja nijednu stranku, jer su sve korumpirane, samo sam realan u pogledu grejanja.
  • Danijel

    25.01.2011 12:03
    Sramotna pljacka
    Evo vratio se sa godisnjeg i ulazim u stan kad hladno unutra,bilo mi cudno mislio sam da sam ostavio otvoren prozor,medjutim nisam.Nekako prezivim tu noc i sutradan zovem toplanu oni sve upisali ali niko ne dolazi da pogleda sta je sa grejanjem.Zovem ponovo sutradan oni kazu ekipa nije jos izasla na teren zovite drugi broj na koji se naravno niko ne javlja...Pa dokle vise Demokrate da kradete i varate ovaj napaceni narod,uskratite nam i zivot kao sto ste i grejanje!
  • @Toplanaš

    25.01.2011 11:09
    ne znam šta su vam kolege "iz branše" prošle godine rekle o stanju u Beču, jedino što ću Vam potvrditi jeste da lažu!!!! Prošle godine , oko 15. januara , boravila sam u Beču, tada je spoljna temperatura bila oko -15 stepeni, a u stanu tokom noći nisam mogla da spavam od toplote, preko dana neću ni da pričam.Teško da se tu radilo o skromnih 21 C. U Srbiji ništa nije evropsko, niti će skoro biti, pa nas ,molim Vas ,zaobiđite sa pričom o evropskih 20 C.. ja bih i time bila zadovoljna ,jer kod mene u stanu nema ni toliko, već 17C.
  • Hladno

    25.01.2011 10:23
    Mi je
    Kao prvo broj telefona na koji se prijavljuje za proveru temperature u stanovima je veoma dostupan ali se niko ne javlja. Nek dodju kod mene gde su izmereni 15,5 stepeni u stanu pa da vidimo ko koga ovde pravi na budalu.
  • G

    25.01.2011 10:01
    @Laki Petrpvaradin - poštovani gospodine, kao neko ko se godinama grejao na pomenuti "smederevac", naglasio bih vam da izjava da vam je temperatura +12.5 sa uključenim spomenutim, predstavlja apsolutno, od početka do kraja, i od slova do slova, LUPETANJE.
  • Piplfoks

    25.01.2011 09:57
    Važi Laki, ostavi ovde i svoje podatke, pa da te ovih dana poseti neko iz nadležne službe zbog "dovlačenja drva iz šume".
  • Ej, Petrovaradinac

    25.01.2011 09:53
    Ajde leči svoje frustracije negde drugde.
  • Laki Petrpvaradin

    25.01.2011 09:24
    TISINA BULEVARCI!
    ja se grejem na /cuveni/ sporet smederevac. probudio sam se na +11 sada ima nekih +12.5 i bio bih JAKO srecan da mogu da bez cepanja, i dovlacenja ogreva imam +19! i to SAMO u jednoj sobi, ostatak se ne greje, u kupatilu ide para na usta...u kuhinji isto!

    leti dovlacis drva iz sume, kupis malo tvrdog i onda kombinujes! seces, cepas i slicno.
    zato TISINA gospodo i uzivajte na +19, rado bih se menjao sa vama!

    hvala lepo i dosta ste izigravali standard i zeleli evropu u zemlji gde ako nisi gladan si srecan!
  • nova detelinara

    25.01.2011 08:29
    5 godina
    u zadnji pet godina je bilo super grejanje ali ove je katastrofa! Em nikad skuplje em nikad losije. Prave nas majmunima dok neko ne ode u toplanu i nekog ne izlema! Sto puta smo zvali sve kol centre ali se niko ne javlja i li javi kao ne mozemo mi to i prebace i niko nikad ne dodje,sramota! Ovde nema ni dvadeset nego 15 stepeni!
  • Slavko

    25.01.2011 08:23
    Novi Sad,trenutno -9.Radijatori mlaki!
  • NOVONASELJAC

    25.01.2011 08:22
    OD KAD VAŽI NAREDBA
    Na bulevaru Slobodana Jovanovića i dalje su mlaki radijatori, jel to naredba važi za sledeću grejnu sezonu, naravno to će biti predizborna i imaćemo u stanovima 40 stepeni. Kako bi opet naredne tri bilo 18 stepeni do pred nove izbore i tako u krugu, dokle bre!
  • liman

    25.01.2011 07:49
    svinjokolj
    Kad nesto ne valja i kada se zbog neceg gradjani bune, uvek se objavi da je sistem zastareo, preopterecen ili je sistem u kvaru. Pa kad ce te vec jednom biti modernizovani i rastereceni, vi iz vodovoda i grejanj? Mi gradjani smo od davno restereceni, sve pare ste nam uzeli za prljavu vodu i ladne stanove. Samo da vas pitam? TREBA LI VAM JOS, DA ZNAM DA ODEREM KOZU, OVIH DANA NA SVINJOKOLJU!
  • @Toplanaš

    25.01.2011 07:46
    Nemas Ti pojma o cemu pricas
    I NE LUPETAJ KAD NE ZNAS!!!
  • @Srki

    25.01.2011 07:41
    Dotrajala stolarija i instalacije
    Izgleda da se kamenac nakupio u Vasoj glavi.
    Ta vrsta instalacija (tzv direktni sistemi grejanja) koristi vodu koja prolazi kroz kotlove. Kamenac u vodi, a voda u kotlu = havarija kotla.
    Ovde havarije ima, samo ne znamo gde?
  • @Gox novo naselje - hladno br

    25.01.2011 07:37
    Ni slucajno
    Ni slucajno ne dirajte taj kadar. Ukoliko kojim slucajem to i uradite, zapamtite, pada koalicija u Novom Sadu!
  • Novosađanka 2

    25.01.2011 07:27
    "Zastareo sistem grejanja"
    Kaže gradonačelnik u "Blicu": "Problem je u zastarelom sistemu grejanja..." - ORDINARDNA GLUPOST i to zna svaki inženjer termotehnike (a i drugi). Kako prošle godine nije "zastareo sistem..."?
  • gox novo naselje

    25.01.2011 07:22
    hladno brate!
    Pitanje, kako se smenjuje direktor Toplane? jel moze neka narodna inicijativa tipa 5. oktobra?
  • Novosađanka

    25.01.2011 07:05
    Odluka ili ćef
    U Braće Ribnikar je 19 stepeni. Kada smo zvali Toplanu, dobili smo uobičajeni odgovor: odluka Grada je 20 stepeni(plus-minus 1 stepen). Pitam se: a što je onda u Danila Kiša 25 stepeni, a u okolini bivše "Kokre" na Bulevaru oslobođenja 24 stepena? Sada čitam da je gradonačelnik naredio da malo pojačaju... Nije mi sada jasno jel' to odluka grada ili gradonačelnik može da je menja kako mu se ćefne?Možda nije loša ideja da se napiše peticija da Skupština Grada preispita tu svoju odluku (ako ju je ona uopšte i donela?!) Ili je odgovor mnogo jednostavniji.
    :nemaju goriva pa štede da izguraju do kraja grejne sezone kako bi mogli da nam to naplate.
  • @Toplanaš

    25.01.2011 06:55
    U mojoj zgradi je ove godine menjan ceo sistem do podstanice, remontovana podstanica, očišćeni radijatori. Ljudi još papreno preko informatike plaćaju te usluge plus grejanje koje je bilo dobro do pre 7 dana. I sad neka me neko ubedi da je kriva dotrajala instalacija. Da li instalacija može da dotraje u roku od par dana????? Sramota je da neko može da ostavi komentar kao Vi!!!
  • Stari borac

    25.01.2011 06:52
    Odluka je samo još jedna iz plejade "genijalnih" kojim nas je udostojila gradska vlast (o višim instancama neču ni da pričam). Sudeći po ostalim komentarima još jedna od onih koje dižu temperaturu u narodu (ironično, zar ne). Mislim da je došlo vreme da se potraže stari lonci, šerpe i varjače, pa opet u šetnju. Treba im staviti do znanja da nismo baš tolike ovce. Tada bi se bar dva puta razmislili pre nove "genijalne" odluke. Suviše smo se ušuškali u 5. oktobar. Što reče Duško Kovačević, pre neko veče, više nema jasne granice između kraja 90-ih i sadašnjeg vremena.

    OTPOR do pobede
  • Ljiljana

    25.01.2011 06:43
    Bruka!
    Budim se u hladnom stanu i odmah odlazim na sajt novosadske toplane, pošto već danima bezuspešno razgovaram, molim i žalim se naizmenično korisničkom servisu i reklamacijama. Zanima me jesu li propustili kroz filter i moje komentare na njihovom sajtu. NISU! Cenzurišu naše žalbe, a od juče vidim da su izdali novo saopštenje u kojem je samo 3.7% imalo hladnije radijatore od idealnih nakon njihovog merenja.
    Neverovatno! Izgleda da svi ljudi koje znam pripadaju baš toj grupi!
    Ovakav bezobrazluk nisam očekivala! Ignorišu nas, cenzurišu i prave od nas budale!
    Danima u kuhinji, najtoplijoj prostoriji stana, temperatura ne prelazi 18-i podeok termometra. I šta sad?
    Da se opet žalimo, da nam dođu sa makar kako kalibrisanim instrumentima i da nas i dalje magarče?

    A da li bi promenili pesmu kada bismo se udružili i odlučili da preskočimo plaćanje računa za februar?

    Baš me to zanima!
  • zoran

    25.01.2011 06:33
    ovo grejanje?
    zivim na Novom naselju i ovakvo smrzavanje nisam jos doziveo! Pozivam novosadjane da neplate racun za grejanje, a naseg pametnog gradonacelnika da podhitno podnese ostavku i grad prepusti iskusnom menadzeru!!!
  • 25.01.2011 06:13
    gradjanin novog sada
    ..i sta sada, oni,Toplana slace redevno racune za "isporucenu toplotu"! i to nece biti mali iznos, a gradjani ukljucuju el.grejalice kako bi se ugrejali pored hlano-mlakih radijatora.....nema druge nego NE PLACARI racun za period dok su radijatori bili hladno-mlaki, jos bolje je uopste neplacati racun za ovaj januar,a ako tako nastave da se bukvalno izivljavaju nad nama tada ni naredne racune ne placati, gradjani su placali dosta visoku cenu grejanja,
  • REZIGNIRANI

    25.01.2011 06:02
    ŠTA JOŠ TREBA DA SE DESI
    Pitam se samo šta je sledeće loša voda, slabo grejanje... verovatno isključenja struja jer se svi živi dogrevaju na struju. Ljudi dokle više da nas ovi stručnjaci vuku za nos, pa vreme je da ih kaznimo, ali ovaj put ne kao petog oktobra.
  • Novosadjanka 2

    25.01.2011 05:52
    @Srki,da nisi ti onaj Rodnijev Srdjan Egic,imas nov stan,nove prozore,sve znas..da je 99% gradjana zadovoljno ne bi bilo ovoliko komentara!
  • Provereno

    25.01.2011 04:21
    Zakidanjem samo jednog stepena toplana mesecno ukrade od gradjana 6,5 miliona dinara.Vi izracunajte koliko ukradu pri ovom nacinu grejanja.Gde idu te pare?
  • mile

    25.01.2011 01:20
    ha ha
    ne "ložite" se na provokatore iz toplane ili iz SPO-a. Jedino ovim loženjem mogu da nas zagreju. Balvani.
  • NN

    25.01.2011 01:01
    novi izbori
    Ma samo novi izbori,jer ova vlast je nesposobna totalno!Vec 2 godine se smrzavamo,a placamo sta, to sto se smrzavamo?ovako nikad nije bilo.
  • Oki

    25.01.2011 00:58
    zima je strasno
    I prosle i ove godine u stanovima ne greju nikako-ja se smrzavam na Grbavici,grejem se i pod cebetom sam!Zovem ih dodju,2 sata greju kako treba i opet nista,tj hladno!Sramota za ovaj grad,ma ne treba im uopste placati grejanje kad ga nema!
  • Gajo

    25.01.2011 00:58
    Rodni Čaušesku & Co.
    Gradska odluka neodoljivo liči na narodna "sledovanja" u Rumuniji do '89. godine, kao na primer 200gr crnog hleba dnevno po glavi, ili 21gr salame dnevno... Uz to, aktuelna DS (ne samo) gradska vlast obilno koristi konzervativne, ali i dalje pragmatične tehnike vladanja Miloša Obrenovića tipa steži-popuštaj, što se može komotno pripisati uticaju i višegodišnjem iskustvu SPS-a. Korporativni duh im je svima usmeren na neoliberalni balkanski pljačkaški koncept "nakradi se, predaj vlast i ćuti". U davna vremena su to radili sa jajima, a sada sa grejanjem...
  • Toplanaš

    25.01.2011 00:25
    E pa izvinite dragi Novosađani, mi neki teško crnčimo da bi vi imali grejanje. Ceo grad ima grejanje. Jel neko ispao iz sistema - nije. Ogroman problem predstavlja dotrajala instalacija i zapušeni cevovodi u vašim zgradama. U tome je problem a ne u Toplani! Prošle godine smo na seminaru od kolega iz branše čuli da temperatura u Beču nije veća od 21.C' tako da s obzirom na stanje naših (vaših) instalacija postignut rezultat od 20.C je i više nego dobar! A sa druge strane ne plaćate ni vi cenu grejanja kao Bečlije iako je poznato da je cena energenata svuda u svetu ista. Tako da, moliću... Ako nešto odgovara u celom svetu samo kod nas ne valja, ma ajde, nećete ni kako vi hoćete!
  • Marko sa Satelita

    24.01.2011 23:59
    Zastareli sistem, konacno
    Evo izjave gradonacelnika u sutrasnjem "Blicu". iako su gradjanima do sada govorili da su razmazeni i izmisljaju hladnocu jer je temepratura u 96 odsto zgrada evropska, ocigledno da je gradonacelnik dobio drugi odgovor.Sada je u pitanju " zastareli sistem". Mozda i jeste , ali zasto zanovetaju narod da je kod njih sve u redu, a da ljudi izmisljaju hladnocu u stanovima. Evo izjave Pavlicica:

    - Toplana je juce dobila nalog da pojaca grejanje i verujem da ce se u toku noci situacija poboljsati. Kako mi je receno, problem je u zastarelom sistemu grejanja u koji nije godinama ulagano, zbog cega ovom preduzeću treba više vremena da poveca izlaznost toplote iz termoelektrana – kaze Pavlicic, napominjuci da bi problem danas
    trebalo da bude rešen.
  • plavi 9

    24.01.2011 23:56
    pretpostavljam da su 2 razloga za ovakvo ponasanje
    1. kako bi ustedeli
    2. kako bi ispromovisali svoju pricu o merenju potrosnje po stanu
  • Cc

    24.01.2011 23:52
    samo ću reći - tokom celog dana između 16 i 17 stepeni! Svaki dalji komentar je suvišan...
  • Darko

    24.01.2011 23:49
    Kod mene u Petrovaradinu je ovih dana ok temperatura.Kod nas su bili merili temperaturu u stanovima zgrade i posto je prosek bio oko 18,7 pojacali su nam malo grejanje.Slazem se da ove godine stede na grejanju, a nije ni bilo puno hladnih dana kao prosle godine.Videcemo kako ce biti do proleca:-)))
  • Sonja

    24.01.2011 23:29
    dupli standardi
    Ovo je zaista sramno -- sto bi neko rekao u komentaru - vredja se inteligencija novosadjana!
    A o maloj deci da ne govorim --- mi koristimo i klimu i uljani radijator jer imamo malu bebu...

    Ali kako je moguce da je kod moje prijateljice na Bulevaru 26 stepeni u stanu?!?!?!?!
    Ona kaze da ne moze da zivi od toplote, nocu spavaju sa otvorenim prozorom na minusu -- eeeeej!
    A kod nas 18-19 stepeni!!!
    Kod njih nije bilo tako prosle godine, a ni kod nas...
    Ja sam licno cula pricu da temperatura zavisi od toga da li nekog znas u toplani ili "stanu", pa on moze da ti nasteluje malo visu temperaturu....a mi sto nemamo veze -- neka se smrzavamo!
    S R A M O T A!!!
  • Gradonačelnikova deca mole za

    24.01.2011 23:28
    Kada da peremo, kuvamo i da se kupamo?
    Predložite nam Gradonačelniče kada i kako je najbolje da prištedimo? Noću čekamo jeftinu struju (niko ne zna da nam kaže od kad do kad je to iako smo pitali) dok se smrzavamo u hladnim stanovima od 21h da bismo nešto skuvali po "jeftinoj" struji i oprali veš MOŽDA čistom i bistrom vodom kad pustimo 10-tak minuta da curi a možda i ne (iako ste ranije rekli da vodu treba štedeti) jer u suprotnom plaćamo višu tarifu struje! Sa računima ležemo, sa računima se budimo!!! A vi Gradonačelniče? Jel Vama ostane od plate nešto za hranu i lekove ili i Vama sve ode na račune???? Ili sve na lekove??? Jel kod Vas možda struja ceo dan jeftina i voda ceo dan čista pa je ne trošite prekomerno da biste je izbistrili??? Ili Vi ne koristite nikakve lekove pa imate za račune??? Recite nam recept za taj optimizam i zadovoljstvo!!!
  • M. B.

    24.01.2011 23:25
    Evo, ja mogu da kazem da je temperatura u stanovima u Beogradu UVEK bila niza, nego u Novom Sadu. Studirala sam tamo i cesto mi je nocu bilo vise nego ledeno, dok sam vikendom, kada bih dolazila kuci, mogla da spavam u majici kratkih rukava. To je bilo preterivanje, ali ovo sada je vise nego sramotno! Ljudi cvokocu u svojim stanovima i ne mogu ni u jednom trenutku da se opuste! Nije mi jasno samo zasto se novosadjani uvek pozivaju na beograd i zasto uopste treba da nas bude briga kako je u beogradu, kad smo mi ocigledno drzava za sebe!Nase gradske vlasti su sve lepo uredile kako bi mogle da nam otimaju na svakom koraku (da ne spominjem da nam je grad ruzniji nego ikada u istoriji, ali to je sad vec neka druga tema).
    Dakle, dragi sugradjani, dokle mislimo da cutimo?!
  • Srki

    24.01.2011 23:02
    Dotrajala stolarija i instalacije
    Kod mene je ok grejanje 20-22 stepena.Novogradnja, novi prozori, izolovani zidovi.Problem su stariji stanovi sa dotrajalom stolarijom i kada vlasnici otvaraju prozore da se luftiraju.Problem mogu biti i stari radijatori na kojima se nakupio kamenac, kao i kamenac u cevima. Ništa od tehnike ne traje večno (automobili, tv, frižideri...), pa tako i grejna instalacija, kao i vodovodna i elektro. Toplana brine o isporuci energije, ali korisnik mora da brine o svojim instalacijama.Znači, stare instalacije mogu biti problem lošeg grejanja i za to korisnici ne mogu kriviti toplanu!Većina mojih poznanika se ne žali na grejane (99%).Moguće je da negde ima problema i to toplana mora da reši, ali treba imati u vidu i ovo što sam izneo.
  • Zikica Jovanovic

    24.01.2011 22:57
    Vreme je
    Sve cesce se setim dedinih reci:
    "Ne boji se svaka šuša reci nego batina"
    Dok neko ne ode pred kapije Toplane i kaže: "Ne idem odavde dok nam ne date ono što smo uredno plaćali cele godine" Pa to javi 021 na svojim vestima, pa pocnu ljudi da dolaze pred kapiju pa da vidite kako će sve da pitaju: "Jel vam 28 stepeni dosta? Jel može 29!!!"

    Dosta je bilo!!!
  • Трпко

    24.01.2011 22:53
    Шта каже Еуропа
    Чекамо да Јелена у име дилетаната који воде овај систем прокоментароше ову информацију:
    "Jedna od najvaænijih novosti iz EN 12 831 jest tzv. Nacionalni dodatak. Kao πto mu ime kaæe, trebala bi ga zasebno donijeti svaka zemlja koja prihvati normu (npr. u NjemaËkoj je norma objavljena u kolovozu, a Dodatak u prosincu proπle godine) i u njemu bi se trebali nalaziti svi vaæniji podaci potrebni za proraËun u skladu s uvjetima koji su znaËajni za tu zemlju. To su, primjerice, vrijednosti normalne vanjske (okolne) temperature, normalne unutarnje temperature (u prostoriji), temperature negrijanih prostorija itd.
    Није ли ово и прилика да се сви вајни стручњаци из тог предузећа извуkу из мишјих рупа и одбране част струке којој (евентуално) припадају.
  • Mihajlo

    24.01.2011 22:44
    Ogorčen!!!
    Evropski standard je da na minusu radijatori nikada nisu mlaki, i ne smanjuje se temperatura u 21 časova. Od koga ću naplatiti odštetu i kako ako mi se deca razbole na "zakonom propisanih" 19 stepeni?!
    Treba ovo isterati do kraja, i videti šta tačno stoji iza sramnog vređanja inteligencije novosađana. Ako ima problema sa snabdevanjem, onda to treba saopštiti građanima, a ne kriti se iza laži i praznih priča. Problem je i u tome što se građani neće organizovati ni do naredne zime.
    Inače sve ovo se moglo naslutiti već letos, kada su nas "bombardovali" sms porukama i flajerima iz toplane svakog dana, kako treba stan da se što bolje izoluje.
    Ja sam glasao za sadašnju vlast, i do sada sam često pravdao sve njihove propuste, ali posle ovog pokušaja prevare sam spreman da idem na ulicu za prevremene izbore!
    Podrška ekipi Radija 021 da istraje u izveštavanju o ovom problemu!
  • e onda ovako

    24.01.2011 22:35
    no pasaran
    ako vec je svima hladno..a i meni je aj nesto da uradimo.

    evo u sredu u 12 ispred Gradske kuce!
    lepo protest!

    lepo da dodjemo i da cujemo sta ce onda da rade.
    dok sedimo u stanovima nece nista biti.
    ajde da im pokazemo sta mislimo o tome sto nas ovako maltretiraju.


  • 24.01.2011 22:21
    @VJ
    Pa jeste, tačno tako kako zborite. Nek pitaju Novosađani građane velelepne nam metropole... Kolika je temperatura u stanovima u Beogradu godinama unazad? Da niste mozda culi di god da se nekom zale? Ja nisam, priznajem.
  • 24.01.2011 22:15
    @VJ
    U pravu ste... Komentari su jos vise smesniji. Slusam danas neku finu gospodju u autobusu koja kaže da je bas po njenoj meri 27 (sad, valjda je mislila na stepene)... Jos kaze da joj je ovih 21 sto ima neprihvatljivo, duva joj sa svih strana pa mora uz pomoc elektronskih pomagala da nagura željenu temperaturu. Ajte molim vas, a da se obucete i stavite trake na prozore? Za početak...
  • vrućina

    24.01.2011 22:10
    ne godi onima sa visokim pritiskom!
    Brinu se o našem zdravlju! Hvala im! Evo mi smo se svi porazboljevali!
  • Milena

    24.01.2011 22:07
    a gde je grejanje nocu..?
    A sta je sa grejanjem nocu..? Navodno se samo smanji za koji stepen sada je 23.12 a vec su potpuno hladni radijatori.. kako bebu od par dana presvuci nocu kad se probudi u potpuno hladnom stanu..?

    Gospodine (gospodjo) VJ ne trazimo mi da setamo u bermudama i majicama kratkih rukava vec da ne moramo da oblacimo po dva duksa,i trenerku ispod trenerje jer je hladno...Ja licno u zivotu svom,a nije mnogo kratak,nisam zimi oblacila dva duksa na sebe a ove godine mi je i to malo... citavih 20 stepeni nije dovoljno za normalno funkcionisanje malog deteta a i nas samih..ne trazimo mi famoznih 30 stepeni vec da nam vrate onih 23 od prosle godine..vec tad je moguce funkcionisati,
    A nimalo nije lepo cuti detetove reci kad ga kupate ZIMA MI JE MAMAAA :(
    Ne,ja licno necu dozvoliti da budem "ovca za sisanje",cisto sumnjam da cu se odluciti na placanje Januarskog racuna za toplotnu energiju,dosta je sto cu platiti dodatno Elektrodistribuciji..
    Predlazem adekvatnim i strucnim licima da pokrenu potpisivanje peticije
    mozda negde neko reaguje,a i JAVNO pozivam odredjene celnike da dodju i dovedu svoju decu u jedan od stanova gde je 19 ili 20 stepeni pa neka sede deca,gledaju crtane filmove bez da se moraju dodatno pokriti i neka ih okupaju kada ja kupam moju decu,neka odspavaju koji sat u nasim stanovima gde se nocu gasi grejanje umesto smanjuje..
    HVALA
  • smrz

    24.01.2011 22:06
    Čime su u Gradu i Pokrajini zadovoljni?
    Bilo bi lepo čuti čime su u Gradu i Pokrajini zadovoljni pošto radom dr Aleksandre Novakov- Mikić nisu!
    http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/230685/Grad-hoce-da-otera-ljubimce-na-ulicu
    Odlukom su ugrožena građanska prava ljudi, kao i prava životinja koje bi se mogle naći na ulici, navode iz udruženja, upozoravajući da će zatražiti pomoć suda i međunarodnih srodnih organizacija ako se gradonačelnik ogluši o peticiju i argumente brojnih vlasnika pasa.
    http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/229423/Po-vozacku-u-pet-ujutru
    Po vozačku u pet ujutru; Tek pedesetak Novosađana dnevno uspeva da dođe na red i podnese zahtev za novu vozačku dozvolu u šalter sali policije u Šajkaškoj ulici.
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Servisne-informacije/U-Sajkaskoj-rade-u-dve-smene.html
    U Šajkaškoj rade u dve smene; Razlog su ogromne gužve koje su se prethodnih dana formirale u tom objektu zbog zahteva za izradu novih vozačkih dozvola.
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Spens-zatvorio-Gradsku-kafanu.html
    Spens zatvorio Gradsku kafanu; Nakon skoro 30 godina rada, koliko je prošlo od otvaranja Spensa, zatvorena je "Gradska kafana" na prvom spratu ovog objekta.
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Novosadani-ljuti-zbog-hladnih-radijatora.html Novosađani ljuti zbog hladnih radijatora
    http://www.dnevnik.rs/node/20394 У „Зеленилу” штрајк на помолу
    http://www.dnevnik.rs/node/20391 Топлана каже топло, многи кажу хладно
    http://www.dnevnik.rs/node/20039 Милионче у џепу и нов посао приде
    http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/230977/Voda-ispravna-za-pice-uz-vise-hlora
    Redovne mesečne analize Instituta za javno zdravlje Vojvodine pokazale su da je 98 odsto uzetih uzoraka vode u Novom Sadu mikrobiološki ispravno, ali sa povećanom koncentracijom hlora i mangana (koji nije uopšte štetan, naprotiv, preporučuje se kao "smejavac"!)
  • NS

    24.01.2011 22:06
    I na Limanu 4 zlo, juce 18C, zovem ih svaki dan, ali dzaba. Nesto mora da se ucini pod hitno, jer ovo je cisto maltretiranje gradjana!
  • Jovana

    24.01.2011 22:04
    Sramota
    Sramota je to sto se desava! Skupo placamo grejanje, a evo radi mi kvarcna! Strasno! pa bas me zanima da li gradske face sede na 19 stepeni?? Smrzoh se! Bas da vidim da li njihova deca sede umotana u cebe i uce?? Moram da sedim posto sam student i ucim, i smrzavam se u stanu na limanu. U sobi mi je jedva 19, ujutru je 18, kupila sam sat sa termometrom bas zbog hladnoce u stanu. U kuhinji mi je redovna temperatura 18 stepeni i pricaju mi da je to normalno! Nije problem da je ovakva cena, a da greju normalno, ne bi mi bilo zao. ne trazim da mi je u stanu 25 stepeni, ali neka bude barem 21.Da su cene za grejanje ovakve, i da su nam plate na tom standardu koji spominju pa ni po jada...ali ovako..Ne ide!
  • kockica leda

    24.01.2011 22:03
    nije mi bilo mrsko
    pa sam trazila te eu standarde...
    nisam nasla to ali ima nekih internac standarda, http://perfectproblems.com/testashrae/Olesen_International_Standards_indoor_environment.pdf

    lepo kaze, leti je idealo 21-23 stepena. di je to od 19, a posebno sto i nije 19 nego 16 kod mene u spavacoj???
  • zoe

    24.01.2011 22:03
    ne dam pare
    Ja neću platiti.A vi?
  • Platisa

    24.01.2011 21:40
    Moji novci.
    Posto 19 stepeni nije dovoljno znaci da je energent bacen u ludo.
    Sve isto kao u Vodovodu i EPSU,zatezemo dok ne popustite da platite vise.Sada je stvar drugacija
    Treba da prodje izolacija zgrada, da bi se popunile kase u JP Stan i smanjio pritisak na gradsku kasu, a toplana pritiska grad jer ju je skunuo sa budzeta za bezkrajna pokrivanja gubitaka.
    Kad kupim hleb, moja stvar je dali cu ga vaditi iz friza ili iz tople rerne da jedem to pekara ne sme da zanima.
  • Zorana

    24.01.2011 21:30
    Danas u jutarnjem programu Tv Pinka-,rece Gradonacelnik da su za lose grejanje krive pridoslice (izbeglice,studenti) Prosirio se grad....puno nas je za normalno funkcionisanje komunalnog sistema!Ne shvatih bas sustinu!
  • Marko sa Satelita

    24.01.2011 21:15
    U zdrav mozak
    Mogu ovi genijalci danima da drve o nekim 20 stepeni, po " evropskim" standardima. Ono sto je svima jasno da su radijatori mlaki. U sobi moze biti i 25 stepeni, jer vecina ljudi dogreva prostorije. Neka direktor Jelic i gradonacelnik Pavlicic dodju na Satelit i najprostijom manuelnom radnjom opipaju radijatore. Ovo sto Novosadjani dozivljavaju ovih dana je stvarno skandal nad skandalima. Od hladnih stanova jos su bezobraznije njihove lepuskaste portparolke koje deklamuju tri naucene recenice, koje u prevod znace da nas j... u zdrav mozak.
  • sosa

    24.01.2011 21:05
    reketiranje
    a kad trazite da vas iskljuce sa sistema daljinskog grejanja e to ne moze ma zavrnite mi radijatore, skinite ih, necu da me grejete grejacu se ja kako hocu - ne ne moze
    morate da placate vasih 19C uz dogrevanje kucevnim aparatima
    ne trazimo 25C nego 21C
    obuci se ti na 19 pa sedi i citaj ili radi nesto a da to nije fizikalisanje
  • Novosađanka

    24.01.2011 20:59
    Živo me zanima da li su ujednačene temperature u stanovima gradskih nam čelnika sa evropskim standardima o kojima bruje na sav glas?
  • 24.01.2011 20:54
    neka nam objasne
    Zakon o zaštiti na radu koji propisuje ova država kaže da je optimalna temperatura za rad, koji se obavlja sedeći, dakle u kancelariji 22-23 stepena.
    Kako onda da funkcioniše čovek kad dođe kući i treba da se raskomoti i opusti? Ili dete koje poželi da se igra na podu sa kockama? Ili evo ja koja sam danas imala posla i kod kuće, pripremajući se za nastavu, a nisam mogla da otkucam ništa bez uključene grejalice pošto su mi ruke bile ledene?
    I neka mi neko objasni kako to sa 8000 din koliko plaćam grejanje čitave godine, a to je ukupno skoro 1000 evra, ne mogu da imam barem tih optimalnih 22 u svom stanu od 70-tak kvadrata? Grejna sezona ipak ne traje 12 meseci.
  • ns

    24.01.2011 20:43
    sedela sam veceras kod drugarice u Zeleznickoj
    sto bi rekli nereseno
    dogrevanje klimom i grejalicom
    dakle ne lazu ljudi i korisnici koji masno placaju nego oni koji te novce trpaju u svoje dzepove
    a sto se tice kontrola nek dodju da kontrolisu ujutro dok klime, rerne i grejalice ne stabilizuju situaciju
  • VJ

    24.01.2011 20:40
    Kakav smesan tekst.

    Problem u Novom Sadu je sto su ljudi navikli na +40, pa da se u sred januara skindaju u bermude i majcu sa kratkim rukavima, uz dodatno otvaranje prozora.

    Ako je nekom hladno, nek se obuce!
  • Balkanac

    24.01.2011 20:38
    A kako je to u Evropi
    Draga, Jelena, objasnite Vi nama kako to rade u Evropi pa da mi budemo mirni i pol;opimo se ushima.
    Ili, vodite racuna o tome sta, kome i kako pricate.
  • boco

    24.01.2011 20:37
    mi smo krivi
    Nisu ovi iz toplane krivi, mi si budale i dozvoljavamo da nas da izvinite zaje_ _ _ _ _ u,
    neko vece PR toplane u razglednicama kaze da ako dirnemo radijatore i mislimo da su hladni da su oni u stvari topli samo mi to neznamo, danas su poslali studente da idu po stanovima, kod mene su izmerili 19.9 i to je po njima okej, sad sto to nije o kej to njih ne interesira jer oni smatraju da je to super, a u krajevima gde zive njihovi upravnici i 25 je malo, pa dok cutimo i trpiom i treba da nas vozaju.
  • Misha

    24.01.2011 20:35
    A B.kej19b?
    Nije u redu da takvu istu kontrolu ne urade i u zgradi na Beogradskom keju 19b. Da provere kakva je temperatura u stanovima kupljenim od para koje su uzete od korisnika usluga JKP Novosadska toplana!!!
    Ne humano je da deca u toj zgradi nisu u istom polozaju kao i deca na nabrojanim podrucjima, ako slucajno temperatura ne zadovoljava kriterijume propisane Gradskom odlukom.
    Molimo da Radio 021 pokusa da nas o tome informise.
  • cuvar

    24.01.2011 20:23
    Treba se organizovati i ne placati grejanje. Ali kako? Ima li neko neku ideju? Radio 021?
  • Voja

    24.01.2011 20:21
    Hladno
    I na limanu su radijatori hladni. Naj gore je što su i u vrtićima uradili isto. Neka i u kancelarijama gradonačelnika i tolane postave 19 stepeni. Jeftinije je ljudima koji imaju gasnu kotlarnicu u zgradi. Hajdemo ljudi u posetu toplani, da vidimo kako se oni greju.
  • a

    24.01.2011 20:19
    meni je zima...
    imam malo dete i nikako mi ne odgovara da temperatura bude ...ma sta pricam kod mene nema ni 19 stepeni a debelo placam grejanje tj to mi je najveca stavka za stan i opet dogrevam nije prijatno kada se dete kupa da u sobi bude 19 ...nisam ni za to da bude jako toplo ali bolje da imamo merace u stanu pa da svako namesti kako mu odgovara i spram toga placa racun....inace nije bilo uopste grejanja kadaje bilo minusa ....redovno placam stanarinu cak sam i osvojila jednu besplatno kao savesni gradjanin i to mi je hvala ,treba da se ujedinimo i NIKO da im ne plati grejanje pa da vidimo stace onda raditi!!!!SRAMOTA!!!
  • revoltirana

    24.01.2011 20:17
    Ovo sta Toplana radi je SRAMOTA! Ocigledno su svi primorani da se dogrevaju.Mozda je jedino resenje krenuti u gradjansku neposlusnost kada je Toplana u pitanju.Kada bi svi prestali da placamo racune za "isporucenu toplotnu energiju" mozda bi doprlo do nekoga.Povecali su cene grejanja a pored toga placamo i za dodatno utrosenu elektricnu energiju.Organizujmo se,krenimo sa potpisivanjem peticije ili...
  • deda ns

    24.01.2011 20:14
    grejanje
    desiće se na sledećim izborima da ih oduva košava.sve upropastiše.C
  • Tika

    24.01.2011 20:13
    Neko ovde vara
    Pravo pitanje za NS toplanu je koliki udeo u ceni grejanja ima gorivo i koliki je koeficijent iskorišćenosti postrojenja.Sudeći po komentarima , problem nije u "razmaženosti" gradjana koji eto navodno sad odjednom traže pretople stanove već u tome što Toplana i pored oskupljenja od 30 posto, SLABIJE GREJE nego prethodnih godina.Izgleda da pokušavaju da uštede na gorivu da bi te uštede rasporedili na neke druge namene ili to gorivo nije uopšte ni kupljeno pa ga sada nema dovoljno za normalno zagrevanje.Šta bi bilo da grejanje plaćamo samo u toku zimskog perioda a ne cele godine.Izgleda da je pravo vreme da neki organi posete NS Toplanu i pročešljaju finansije (troškove poslovanja,zarade i nabavke) ali i proizvodnju i skladišta goriva.
  • Miodrag

    24.01.2011 19:52
    Neka odgovori direktor kolika temperatura treba da bude u stanu kada se kupaju mala deca? Sram vas bilo nacinom kako upravljate toplanom, nije vam dosta 30% posto!
  • nenad

    24.01.2011 19:35
    Besan ko ris
    Na bezobrazluk sam navikao i ne bi mi tesko palo da sedim u hladnom stanu da nemam dete koje je rodjeno pre 20 dana i koje veceras necu kupati jer je u stanu "evropskih" 19 stepeni. Sramota!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna